Loading...
 

Agenda toevoegen aan de Outlook desktop versie

Agenda toevoegen aan de Outlook desktop versie

Om een agenda toe te voegen aan de desktop versie Outlook moet u onderstaande stappen volgen.
Klik links onder op het agenda icoontje.
Ad1

U komt nu op de agenda pagina, klik hier op Agenda openen.
Klik daarna op Gedeelde agenda openen….
Ad2

Er opent nu een klein venster waar u op Naam… moet klikken.
Ad3

Er opent nu een groter venster met het adresboek.
Om de algemene agenda toe te voegen typt u bovenaan public.
Deze wordt in de lijst aangegeven als Public Agenda.
Om de medewerkers agenda toe te voegen typt u bovenaan mwagenda.
Deze wordt in de lijst aangegeven als MWAgenda.
Klik vervolgens op OK.
Ad4

U ziet nu weer het vorige kleine venster met daar in de naam van de agenda die u heeft toegevoegd.
Klik nu op OK om de agenda toe te voegen.
Ad5

U ziet nu links op uw scherm een overzicht van uw agenda’s.
Deze kunt u aan of uit vinken om deze wel of niet te weergeven.
Op onderstaand voorbeeld ziet u dat de persoonlijke, algemene en medewerkers agenda’s actief zijn.
Om bijvoorbeeld de volledige planning van 17 augustus 2020 te bekijken moet u in een van de agenda’s op die dag klikken.
Klik daarna boven aan op de knop Dag.
Ad6

U ziet nu zoals op onderstaand voorbeeld de volledige planning van 17 augustus 2020 per agenda die u aangevinkt heeft staan.
Ad7

Menu