Loading...
 

Agenda toevoegen aan de Outlook web versie

Agenda toevoegen aan de Outlook web versie

Om een agenda toe te voegen aan de web versie Outlook moet u onderstaande stappen volgen.
Aw1

Klik links onder op het agenda icoontje.
U komt nu op de agenda pagina, klik hier op Agenda toevoegen.
Aw2

Er opent nu een venster waar u op Toevoegen vanuit adreslijst moet klikken.
Om de algemene agenda toe te voegen typt u agenda.
Om de medewerkers agenda toe te voegen typt u mwagenda.
U ziet daar na in het resultatenvenster het volledige adres, klik hier op.
Als u dit niet ziet typ dan het volgende:
agenda@vossius.nl voor de algemene agenda.
mwagenda@vossius.nl voor de medewerkersagenda.
Aw3

Als u de algemene agenda heeft toegevoegd dan ziet u Public Agenda staan.
Als u de medewerkers agenda heeft toegevoegd dan ziet u MWAgenda staan.
Klik daarna onder Toevoegen aan op de knop Agenda’s van personen.
U ziet nu een keuze menu uitklappen, klik hier op Mijn agenda’s.
Aw4

Klik daarna op de knop Toevoegen.
U krijgt daarna onderaan het scherm een melding te zien dat de agenda is toegevoegd.
Klik nu rechtsboven op X om het venster te sluiten.
Aw5

U ziet nu links op uw scherm de agenda(’s) staan die u heeft toegevoegd.
U kunt de agenda’s ook aan en uit vinken om deze wel of niet te weergeven.
Op onderstaand voorbeeld ziet u dat de algemene en medewerkers agenda’s actief zijn en dat 17 augustus 2020 geselecteerd is.
U ziet daar een … icoontje staan als er die dag meer gebeurtenissen zijn dan in het vakje van de dag past.
Als u op dit icoontje klikt of op de dag zelf dan ziet aan de rechterkant van uw scherm een volledig overzicht van die dag.
Aw6

Menu