Loading...
 

Extra postvak toevoegen aan de Outlook desktop versie

Extra postvak toevoegen aan de Outlook desktop versie

Om een extra postvak toe te voegen aan de desktop versie van Outlook doet u het volgende:
Klik bovenaan Outlook op Bestand.
Gp01

Klik op Accountinstellingen en daar onder op Accountinstellingen....
Gp02

U krijgt nu een venster te zien waar u naar de tab E-mail moet gaan, klik op uw e-mail adres en klik daar boven op Wijzigen….
Gp03

Klik nu op Meer instellingen ….
Gp04

Klik daarna op de tab Geavanceerd en vervolgens op Toevoegen….
Gp05

Vul het e-mail adres in van het postvak dat u wilt toevoegen en klik op OK.
Gp06

U ziet nu het postvak dat toegevoegd moet worden, controleer of dit klopt en klik op OK.
Gp07

Klik nu op Volgende >, daarna op Voltooien en vervolgens Sluiten.
Gp08

Het postvak is nu onder uw eigen postvak in Outlook te vinden.
Gp09

Om een postvak weer te verwijderen volgt u de stappen zoals hier boven beschreven staan.
In plaats van op Toevoegen… te klikken selecteert u het postvak dat u wilt verwijderen en klikt u op Verwijderen.

Menu